18 april 2012

Miranda.

Miranda var en stor del av mitt liv för några år sedan, vi "förlovade" oss i San Fran med de finaste ringarna, plexiringar med stora diamanter, för att våra pojkvänner aldrig friade. Man får ta tag i det själv helt enkelt :) Det var jag och F , M och S - Vi fyra, alltid. Men ibland blir kärleken vänskap och Miranda och jag sågs mer och mer sällan. Att hon befunnit sig på de platser solen värmer bäst och jag mestadels i Sverige har ju också gjort sitt. Nu är hon iallafall hemma och jag längtar tills jag får träffa henne i maj då jag ska vara hemma i Varberg en hel vecka.
Vi har en hel del catching up to do. Några sms och mail här och där är ju inte riktigt samma sak som att prata öga mot öga.
Girlfriend, I miss you!
Läs om hennes tokiga liv här vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar