24 september 2012

They shot me down.



Känner mig krasslig idag. Gick runt i Paris under ett paraply med blöta skor i fredags, så jag skyller på det. Jag som tyckte jag var duktig som bara hade ett par skor med mig.. Fredrik undrar fortfarande vad som hände när jag packade, min väska brukar alltid vara så full att jag får stoppa saker i hans väska tillslut. Denna gången provade jag allt jag hade med mig, valde kläder som passade till det ena paret skor och såg till att det jag hade med mig gick att kombinera.
Från och med nu, självutnämnd Packmästare!

2 kommentarer:

  1. bra jobbat! jag brukar försöka få plats i handbagaget med alla kläder och reser med tom resväska så att man kan få plats med mycket på tillbakavägen ;) Kan vara trixigt men det brukar gå bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart. Vi tänker att vi nästa gång ska checka in iallafall ett bagage så man kan köpa med sig lite saker som man inte får ha med ombord. Killen är kock så knivar osv, jag älskar skönhets produkter osv.. ja du fattar.

      Radera